حوادث رکنا: رئیس پلیس آبادان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای طلاجات و لوازمات منازل مسکونی همراه با کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.



به گزارش رکنا،سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌ منزل و طلاجات با شگرد‌هایی خاص در سطح شهرستان آبادان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:در این راستا ماموران کلانتری‌ ‌۱۱ولیعصر با پیگیری و اقدامات فنی خود و بررسی سرنخ‌های موجود موفق به شناسایی اعضای یک باند ۸ نفره در این زمینه شدند.

رئیس پلیس آبادان ادامه داد: ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای اعضای باند با هماهنگی قضایی در عملیات های ضربتی موفق به دستگیری سارقان شدند، در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه آنان؛ ۱۵۰گرم انواع طلاجات ، ۱۵قواره پارچه، ۲دستگاه تلویزیون،۶دستگاه گوشی موبایل ،۴قبضه سلاح سرد،۴جفت پلاک سرقتی خودرهای سواری همراه با۲۰۰‌گرم تریاک کشف و ضبط شد، همچنین ۳ دستگاه خودرو ۴۰۵ ،تیبا و پراید وانت متعلق به سارقان که از آنها در صحنه های سرقت بکارگیری می کردند نیز توقیف گردید.

وی با بیان اینکه ۵ نفره از سارقان ساکن خارج از استان و ۳ نفر از آنها ساکن این شهرستان بودند عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیسی تاکنون به۱۸ فقره سرقت منزل اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

علی رنجکش