💢دکتر حسین فیض حداد خبر داد:

*🔵اولین همایش علمی بین المللی دانشجویان و اساتید ایرانی خارج از کشور*

🔵به گزارش خبرنگار صدای کرخه دکتر حسین فیض حداد گفت: به اطلاع کلیه دانشجویان و پژوهشگران می رسانیم مفتخریم “اولین همایش علمی بین المللی دانشجویان و اساتید ایرانی خارج از کشور” را که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در دو روز شنبه ۲۶ و یکشنبه ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود را خدمتتان اعلام و معرفی بداریم.

🟡فیض حداد دبیر علمی همایش افزود: این همایش که به شیوه مجازی و برخط (آنلاین) توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تشکیل می‌گردد، چهار حوزه علمی یعنی علوم پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

🟡عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: “همایش علمی بین المللی دانشجویان و اساتید ایرانی خارج از کشور” در نظر دارد از تمام ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود نزد دانشجویان ایرانی مقیم خارج و همچنین پژوهشگران و اساتید متخصص و بنام ایرانی بهره ببرد تا دستاورد‌های فکری و پژوهشی در حیطه‌های خاص علوم را مورد بررسی و کاوش قرار دهد.

🟡دکتر حسین فیض حداد افزود: نقطه عطف این همایش در اعتقاد و باور آن به دادن فرصتی ویژه به دانشجویان ایرانی محصل در خارج از کشور، برای ارائه نظام‌مند موضوع پایان‌نامه‌ای خود و یا مبحث و زمینه‌ای که قابلیت علمی، پژوهشی و فکری لازم را داراست و پرداختن به آن جنبه آموزشی و آگاهی‌بخشی برای عموم دارد.

🟡 دبیر علمی همایش افزود : از تمامی دانشجویان علاقه‌مند دعوت میگردد تا ضمن شرکت در این همایش علمی و بین المللی، از این فرصت مناسب استفاده برده و برای ارائه یا سخنرانی کوتاه نسبت به موضوع و مسئله پژوهشی و تحقیقاتی خود، چکیده‌ abstract را در نشانی
https://hamayesh.uisae.org/
ذیل ثبت نمایند، تا پس از بررسی علمی آن در کمیته علمی نسبت به تأیید و زمان دقیق ارائه با ایشان ارتباط به عمل آید.

🟡دکتر فیض حداد گفت: علاوه بر گواهی مشارکت، گواهی ارائه و چاپ مقالات در ژورنال، به اطلاع همراهان عزیز می‌رسانیم که هدایا و جوایز ارزنده‌ای به ارائه دهندگان برگزیده و شایسته از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا اهدا خواهد شد.

🌐وی افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به سخنرانان کلیدی و نیز اعضای شورای سیاست گذاری و یا کمیته علمی و اجرایی همایش به سایت رسمی همایش به نشانی:
https://hamayesh.uisae.org/
رجوع نمایید.

🔲فیض حداد دبیر علمی همایش مهلت نهایی ثبت نام را
۲۱ فوریه ۲۰۲۲ و روز همایش را ۲۶، ۲۷ فوریه هشت صبح به وقت اروپای مرکزی الی ۵ عصر اعلام کرد
🔹عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انواع ثبت نام
مشارکت بدون ارائه، مشارکت با ارائه شفاهی و مشارکت با ارائه پوستر اعلام کرد
🔻وی بستر برگزاری همایش را
دسترسی مشارکت برای نشانی ایمیل افرادی که ثبت نام کردند باز خواهد بود.

با آرزوی توفیق و سربلندی و حضور حداکثری همه عزیزان در این همایش

*📢صدای کرخه، صدای مردم و مسئولین👇:*
*📲 صدای کرخه واتساپ – کانال۳۳👇
https://chat.whatsapp.com/B8U4YDzO9i91bFYfBBcnLx
*📲پیج جدید اینستاگرام صدای کرخه👇*
https://instagram.com/sedaye_karkheh
*📲کانال جدید تلگرام صدای کرخه👇*
https://t.me/joinchat/B7o6GqJlHLkzZjFk
*📲پیام رسان سروش ، ایتا و سایت👇*
http://splus.ir/sedayekarkhehs
https://eitaa.com/sedayekarkheh
http://sedaghatekarkhe.ir