با پایان یافتن سومین مرحله از طرح کالابرگ فجرانه در روز ۱۸ اردیبهشت‌ماه، دولت و وزارت رفاه درباره ادامه دار بودن این طرح تصمیم‌گیری خواهند کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طرح کالابرگ فجرانه از ۱۷ بهمن‌ماه سال قبل آغاز شد و در ادامه دهک‌های یک تا هفت مشمول این طرح قرار گرفتند. این طرح در سه مرحله اجرا شده است که پایان مرحله سوم طرح ۱۸ اردیبهشت‌ماه ( هفته بعد) خواهد بود.

علیرضا عسگریان؛ معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر رفاه درباره این طرح گفت: طرح فجرانه، طرحی اثرگذار بود که در مدت ۳ ماه که به طور متوسط بالای ۸۶ درصد از این طرح در کشور استقبال کردند. هجدهم این ماه فجرانه تمام می‌شود و ما‌ امیدواریم این طرح تمدید شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود، عنوان کرد: چون این طرح منابع بسیاری این می‌خواهد و باید در بالاترین سطح کشور تصمیم‌گیری شود، از این رو طی چند روز آینده تصمیم‌گیری می‌شود که‌ آیا ایا تغییر خواهد کرد یا تمدید می‌شود اما میزان استقبال و عدد‌های این طرح فوق‌العاده است، بزرگترین خرید قرن در این طرح صورت گرفت و امروز یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول خریداری شده از ۱۱ قلم شده است و ۱۴۰ میلیون بسته غذایی در یک مدت کوتاه توزیع شده است.

به گزارش تسنیم، وزارت رفاه تا هفته آینده درباره نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد کرد.