رکنا: دروازه بان با تجربه لیگ برتری بعد از نجات از حادثه آتش سوزی مراحل درمانی اش را طی می کند.



به گزارش رکنا، بازیکنان فوتبال معمولا توی زمین آسیب می بینند اما برخی هم مثل مانوئل نویر در حین اسکی کردن پایش می شکند یا مثل دروازه بان با تجربه لیگ برتر که در حین کباب درست کردن دچار حریق می شود:” بعد از بازی ذوب آهن که آخرین بازی لیگ فصل پیش بود، تقریبا چهار روز قبل از بازی با پرسپولیس در جام حذفی ، می خواستم روی تراس کباب درست کنم، منقل را آتش کرده بودم و زغال با ژل آتش زن مخلوط بود و شعله آتش هم بالا. روی تراس ما یک پیک نیک مسافرتی بود که برای کمپ استفاده می شد. پیک نیک نشتی کرد و کل تراس شد آتش. من هم نشسته بودم و فضای پشتی ام تقریبا بسته بود و نتوانستم از آن مخمصه فرار کنم.” این را مهرداد طهماسبی دروازه بان فصل گذشته هوادار که مدتی هست خبری زیادی از او نیست درباره حادثه ای که برایش رخ داده می گوید.

“اتفاق بدی افتاد، بستری شدم و تقریبا بیست روز در بیمارستان بودم.” و این ادامه ماجرای حریق عجیب و آسیب دیدگی سخت این دروازه بان ۳۸ ساله و با تجربه است. طهماسبی از سال ۸۵ و با تیم پاس در فوتبال ایران حضور پیدا کرد و در طی این سالها در حضور در تیم هایی چون نساجی، صبای قم،تراکتور، فولاد، نفت مسجد سلیمان و بادران را تجربه کرد.

او اینروزها کماکان مراحل درمانی اش را سپری می کند:” الان حالم خوب است ولی همچنان مشغول درمانم. سوختگی درمانی دراز مدت دارد اما خدا را شکر وضعیت بد روزهای اول و آن درد وحشتناک را ندارم. سوزشش واقعا قابل تحمل نیست. همه چیز تقریبا خوب است و تمرین را شروع کرده ام باید کمی بگذرد تا پوستم به حالت نرمال و طبیعی برگردد تا بتوانم تمرین با توپ را شروع کنم.”

به فوتبال فکر نمی کردم

“یکی دو پیشنهاد داشتم و با من تماس گرفتند. اما آنقدر این اتفاق بد است که شما به فوتبال و این جریانات فکر نمی کنید. تنها چیزی که آن زمان از ذهنم می گذشت این بود که فقط از درد و آن شرایط خلاص شوم. امروز هم در ادامه درمان هستم و فقط به سلامتی ام فکر می کنم. انشاالله زودتر سلامتی ام را به دست بیاورم و شرایط نرمال پیدا کنم. آن زمان در مورد فوتبال و بازی کردن یا بازی نکردن فکر می کنم.” او حادثه سختی را پشت سرگذاشته است و با توجه به اینکه در آستانه چهل سالگی است شاید بتواند به مربیگری هم فکر کند:” این روزها در کلاس های مربیگری شرکت می کنم.”

او افزود:” خیلی از فوتبالیست ها در اواخر فوتبالشان کلاس ها را شروع می کنند که وقتی فوتبال را کنار گذاشتند از شرایط و کلاس و مدرک عقب نباشند. من هم از سال ۹۸ یک سری کلاس ها را شروع کردم و کلاس های بی آسیا و کلاس سی آسیا و کلاس سطح یک گلری ایران و الان هم کلاس سطح یک گلری آسیا را طی کردم. از شرایط فعلی ام که تیم نداشتم استفاده کردم تا اطلاعاتم را بالا ببرم.”

تشکر از کاوه و مهرداد و کریم و ایوب و افشین و بقیه

“قرار گرفتن در این شرایط آنقدر بد بود که برای همه آرزوی سلامتی می کنم بخصوص جامعه فوتبال و دوستان صمیمی ام که معرفتشان را نشان دادند از جمله دوست خوبم کاوه رضایی، مهردادبایرامی و کریم اسلامی، ایوب کلانتری و آرش افشین و سایر بچه های فوتبالی که وقتی من در بیمارستان بودم سنگ تمام گذاشتند انشاالله در شادی هایشان جبران کنم.”

او در ادامه می گوید:” یک تشکر ویژه هم از مدیر عامل مان آقای حواد رحیمی بکنم که در آن شرایط در کنار من بود. حتی در روز بازی پرسپولیس که یکی از مهمترین بازی های ما بود تا یکی دو ساعت مانده به شروع بازی در کنار من بود و از آنجا به بازی رفت از او ممنونم و تشکر می کنم و امیدوارم موفق و سربلند باشد.”

مادرم خبر نداشت

مهرداد طهماسبی اما می گوید که نزدیکترین افراد خانواده اش هم از این اتفاق خبری نداشته اند:”سوختگی طوری است که برای همه استرس زا است و من بخاطر شرایط مادرم دوست نداشتم موضوع رسانه ای شود. مادرم دو ماه و نیم بعد فهمید آن هم وقتی که به خانه اش رفتم و قبلش برادرم کمی آماده اش کرد تا من که می روم کنترلش راحت تر باشد.”