جلسه مجمع عادی بطور فوق العاده سالیانه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه برگزار شد؛

تقدیر و تشکر اعضای مجمع از روند رو به رشد هفت‌تپه
به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، جلسه مجمع عادی بطور فوق العاده سالیانه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن جلسات دفتر توسعه نیشکر و صنایع جانبی در تهران برگزار شد.

در این جلسه که دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بعنوان ریاست مجمع، دکتر عین افشار رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و دیگر اعضای هیئت مدیره این شرکت حضور داشتند، صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

براساس این گزارش، مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در این مجمع ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و اعضای مجمع و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه، در رابطه با روند رو به رشد هفت‌تپه گزارشی را ارائه داد که در پایان این گزارش، ریاست و کلیه اعضای مجمع از زحمات رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه جهت روند مناسب و آرامش حاکم در هفت‌تپه تقدیر و تشکر نمودند.

آقایان دکتر آل‌کثیر معاون کشاورزی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به نمایندگی از بانک ملی و مهندس درخشان زاده معاون صنعت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به نمایندگی از بانک صادرات در این جلسه حضور داشتند.

همچنین نمایندگان سازمان حسابرسی، سازمان خصوصی‌سازی و سازمان گسترش در این جلسه حضور پیدا کردند.

گفتنی است، از زمان ورود شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بصورت پیمان مدیریتی به شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه این سومین مجمعی بود که برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با رشد ۲۰۰ درصدی تولید شکر نسبت به سال گذشته رکورد مطلوبی را از خود بجای گذاشت که اگر مدیریت جهادی و تلاش کارکنان خدوم و نجیب هفت‌تپه نبود این امر تحقق پیدا نمی‌کرد.