معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برنامه‌ این دانشگاه برای احداث خوابگاه، گفت:


معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برنامه‌ این دانشگاه برای احداث خوابگاه، گفت: در این خصوص هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم ولی برنامه داریم که از ساختمان‌های موجود به عنوان خوابگاه متاهلی استفاده شود تا این خوابگاه آماده شود.
دکتر محمد بهبهانی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ تا ۲۵ زوج متقاضی خوابگاه متاهلی بوده‌اند، اظهار کرد: احداث خوابگاه متاهلی برای دانشجویان موضوع بسیار مهمی است و دانشگاه نیز به اهمیت آن واقف است و برنامه‌هایی برای خوابگاه متاهلی دارد.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه برای احداث خوابگاه دانشجویی، افزود: یک خوابگاه متاهلی در منطقه گلستان اهواز در حال احداث است؛ بنای مفید این خوابگاه یک هزار و ۹۵۰ متر مربع با محوطه‌سازی ۲ هزار متر مربع است و یک بلوک و دو طبقه برای این خوابگاه در نظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ظرفیت خوابگاه در حال احداث، گفت: در هر طبقه ۱۶ سوئیت و در مجموع ۳۲ سوئیت در نظر گرفته شده است. پیشرفت فیزیکی این پروژه تاکنون ۲۵ درصد است و روند و سرعت تکمیل آن بستگی به اعتبار و بودجه دانشگاه دارد. برنامه ما این است که این خوابگاه در کمترین زمان ممکن و تا یک تا دو سال آینده در اختیار دانشجویان متاهل قرار بگیرد اما برنامه داریم که از ساختمان‌های موجود به عنوان خوابگاه متاهلی استفاده شود تا این خوابگاه آماده شود.

بهبهانی با بیان اینکه احداث خوابگاه‌های جدید از دیگر برنامه‌های معاونت دانشجویی برای دانشجویان است، یادآور شد: در این خصوص هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.