💢رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش گفت
*🔻ثبات شغل صنوف و صاحبان حرف و کسب وکارها در گروتوانمندسازی و ارتقای مهارت شاغلین است*

🔵به گزارش صدای کرخه بنقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش؛ عیسی ناصر رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شوش در نشست تخصصی بااتاق اصناف وانجمن آموزشگاههای آزادشهرستان که با موضوع ضرورت همکاری اصناف با آموزش فنی و حرفه‌ای در قالب توسعه مهارت آموزی، ارتقای مهارت شاغلین و فراهم نمودن زمینه خریدخدمات آموزشی آموزشگاه‌های آزاد برگزار شد، بر اهمیت اصناف به عنوان یکی از ارکان مهم مهارت آموزی تأکید و تصریح کرد:گسترش همکاری با اصناف در اولویت آموزش فنی و حرفه ای است
🔻 ناصر افزود : کثرت و تنوع مخاطبان اتاق اصناف و تنوع در ایجاد اشتغال ظرفیت بسیار خوبی برای مهارت آموزی محسوب می شود. وی ادامه داد: ظرفیت بزرگ اصناف در سطوح مختلف برای آموزش مهارت و تعامل دو سویه می توان حقوق شهروندی و حفظ بازار کار مشتری مداری را محقق کرد.

🔻 ناصر با اشاره به پتانسیل وسرمایه های مهارتی فنی و حرفه ای، گفت: اجرای قوانین الزام به فراگیری مهارت، با همکاری اصناف می تواند مهارت را در میان اقشار جامعه ازقبیل صاحبان صنایع، کسب وکارها و جوانان جویای کار به گونه ای گسترش داد. وی بیان کرد برای اصناف، سنجش صلاحیت حرفه ای را در دو بخش آموزش و آزمون برای شاغلین فاقد مهارت در اصناف و برگزاری آزمون ادواری برای افراد ماهر فاقد گواهینامه مهارت اجرا کرد.
🔻نمایندگان اتاق اصناف شهرستان شوش از تشکیل چنین جلساتی ابراز خرسندی کرده و بر ارتقای مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ای برای گرفتن گواهینامه آموزش فنی و حرفه‌ای جهت صدور جواز کسب تاکیدکردند.
*📢صدای کرخه، صدای مردم و مسئولین👇:*
*📲 صدای کرخه واتساپ – کانال۸۲👇*
https://chat.whatsapp.com/EwPDinpumPQJMWwPsNMn2F
*📲پیج جدید اینستاگرام صدای کرخه👇*
https://instagram.com/sedaye_karkheh?igshid=YmMyMTA2M2Y=
*📲کانال جدید تلگرام صدای کرخه👇*
https://t.me/joinchat/B7o6GqJlHLkzZjFk
*📲پیام رسان سروش ، ایتا و سایت👇*
http://splus.ir/sedayekarkhehs
https://eitaa.com/sedayekarkheh
http://sedaghatekarkhe.ir