مدیرعامل پگاه خوزستان :
*🛑افزایش ظرفیت تولید در کنار توسعه صادرات رویکرد پگاه خوزستان در سال تولید دانش بنیان و اشتغالزایی است*
🔵 مدیر عامل شرکت پگاه خوزستان اولویت این شرکت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری تولید ، دانش بنیان و اشتغالزایی نامگذاری شده است ، افزایش تولید در کنار افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات محصولات پگاه خوزستان به خارج از کشور عنوان کرد.
دکتر مهدی طالبی روز در گفت و گو با خبرنگار صدای کرخه افزود: در سال جدید برنامه های توسعه ای برای رساندن شرکت پگاه خوزستان به جایگاه واقعی خود هدفگذاری شده است و تلاش می شود این برنامه ها در سال ۱۴۰۱ محقق شود.
🔵وی گفت: افزایش ظرفیت تولید شیر و فرآورده های لبنی پگاه خوزستان از ۷۵ تن روزانه فعلی به ۱۲۰ تن در روز در کنار تامین مواد اولیه مورد نیاز و نیز اورهال خطوط تولید را برنامه های این شرکت در سالجاری برشمرد و گفت: پگاه خوزستان ظرفیت بالایی در تولید و اشتغال دارد که با برنامه ریزی این ظرفیت ها بالفعل در خواهد آمد که این شرکت به جایگاه واقعی خود دست یابد.
🔵وی راه اندازی چهار خط جدید تولید پنیر پروسس ، خط تولید کره ، پلیت پاستور esl و پر کن سطل گاومیش ، و خط تولید آب آشامیدنی را از دیگر برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: پگاه خوزستان همچنین افزایش تنوع محصولات گاومیش با تولید ۶ محصول جدید امسال راهی بازار خواهد کرد.
🔵 وی به افزایش تولید آبمیوه از ۲طعم فعلی به ۶ طعم جدید متناسب با ذایقه مصرف کنندگان اشاره کرد و گفت: پگاه خوزستان همچنین در کنار افزایش و تنوع تولید ، افزایش ۲ برابری صادرات و تولید محصولات با برند فرعی را نیز هدفگذاری کرده است که این مهم با توجه به ظرفیت پگاه خوزستان قابل دسترسی است.
🔵 مدیر عامل پگاه خوزستان در ادامه با قدردانی از پشتیبانی و حمایت نماینده مردم شوش کرخه در مجلس شورای اسلامی لازمه دست یابی به این برنامه ها را حمایت و پشتیبانی جناب آقای دکتر کعب عمیر عنوان کرد و گفت: با حمایت و پشتیبانی مدیر عامل محترم صنایع شیر ایران و استاندار خوزستان،فرماندار،امام جمعه و مسئولان شهرستانی این اهداف از سوی پگاه خوزستان محقق می شود.
*📢صدای کرخه، صدای مردم و مسئولین👇:*
*📲 صدای کرخه واتساپ – کانال۸۳👇*
https://chat.whatsapp.com/BDj0GYRoUcW5qay1uZSbWr
*📲پیج جدید اینستاگرام صدای کرخه👇*
https://instagram.com/sedaye_karkheh?igshid=YmMyMTA2M2Y=
*📲کانال جدید تلگرام صدای کرخه👇*
https://t.me/joinchat/B7o6GqJlHLkzZjFk
*📲پیام رسان سروش ، ایتا و سایت👇*
http://splus.ir/sedayekarkhehs
https://eitaa.com/sedayekarkheh
http://sedaghatekarkhe.ir