استاندار خوزستان در سفر به اندیمشک به صورت چهره به چهره در مرکز شهر به گفتگو با شهروندان اندیمشک پرداخت

به گزارش روابط عمومي فرمانداری اندیمشک دکتر خلیلیان استاندار خوزستان عصر روز پنجشنبه به اندیمشک سفر کرد بود پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد علي ابن ابیطالب(ع) به همراه مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک،حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیمشک،آقای صرفه جو معاون سیاسی اجتماعی فرماندار،آقای قلاوند معاون عمرانی فرماندار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در مرکز شهر به گفتگو چهره به چهره با مردم اندیمشک در سطح شهر پرداخت.

در این بازدید دکتر خلیلیان ضمن بیان اینکه حذف ارز ترجیحی اثرات بسیار خوبی بر روی اقتصاد کشور خواهد داشت گفت :با پرداخت یارانه جدید توان خرید افراد دهک پایین جامعه افزایش پیدا کرده است

دکتر خلیلیان افزود:دشمن سعی دارد با ایجاد جنگ روانی و قومی قبیله ای جلوی پیشرفت و ترقی اقتصاد ایران را بگیرد و اثرات مثبت حذف ارز ترجیحی را کم رنگ جلوه دهد که با هوشیاری مردم غیور ایران اسلامی این توطئه دشمن خنثی شده است.

استاندار خوزستان در جمع تعدادی از شهروندان اندیمشک با بیان اینکه تنها راه ساماندهی اقتصاد کشور حذف ارز ترجیحی بوده و این اقدام باعث رونق اقتصاد کشور خواهد شد گفت:مردم عزیز یقین داشته باشند دولتمردان در کنار مردم هستند و هوای مردم را دارند.

دکتر خلیلیان تصریح کرد:با حذف ارز ترجیحی برخی از مردم گلایه مندی های به حقی دارند اما نباید خواسته به حق سبب سو استفاده دشمن شود و مردم باید هوشیار باشند و فریب توطئه های دشمن را نخورند.

استاندار خوزستان در بازدید میدانی از سطح شهرستان اندیمشک نوید بهبود وضعیت اقتصادی کشور و روزهای خوشی را آینده کشور داد و گفت :قطعا اقشار کم برخوردار جامعه از برکات حذف ارز ترجیحی و پرداخت یارانه بهره کافی را خواهند برد.