سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پنج اتاق تخصصی توانبخشی ، حسی و بازی محور در آموزش و پرورش استثنایی استان برای نخستین بار افتتاح شد.

عبدالله حبیبی روز چهارشنبه در آیین افتتاح این تعداد اتاق تخصصی دانش‌آموزان استثنایی استان بیان کرد: این اتاق‌ها در راستای ایجاد بستر مناسب جهت آمورش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تاسیس شده است.

وی گفت: پنج اتاق تخصصی توانبخشی ، چند حسی، تحرک ، جهت‌یابی و بازی محور در شهرهای مختلف استان خوزستان راه‌اندازی شدند و به دنبال توسعه این اتاق‌ها در سراسر استان برای استفاده این قشر از دانش‌آموزان هستیم.

حبیبی با اشاره به اینکه این اتاق‌ها کمک شایانی در آموزش و بازپروری دانش‌آموزان استثنایی دارند افزود: این اتاق‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در شهرهای اهواز، رامشیر و دزفول افتتاح شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: خوزستان یکی از استان‌های کشور با آمار بالای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است و باید بستر و شرایط مناسبی برای آموزش آن‌ها در استان فراهم شود.

به گزارش ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان پیش از این اعلام کرده بود خوزستان با ۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز رتبه سوم کشور در تحصیل دانش‌آموزان استثنایی را دارد.