لزوم آگاه‌سازی خانواده‌ها درباره‌ سنجش سلامت نوآموزان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم آگاه‌سازی خانواده‌ها در خصوص اهمیت سنجش سلامت نوآموزان تاکید کرد.

عبدالله حبیبی در جلسه ستاد استانی بررسی نوبت‌گیری سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان خوزستانی که امروز (۱۸ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مراحل زندگی تحصیلی دانش‌آموزان سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی است و بر این اساس آموزش و پرورش با تمام توان و با بسیج همه امکانات، برای اجرای هر چه بهتر این طرح تلاش می‌کند.

وی افزود: با توجه به لزوم تسریع در روند سنجش سلامت، مناطق آموزش و پرورش باید تکمیل فرآیند سنجش سلامت را با جدیت پیگیری کنند تا قبل از شروع سال تحصیلی پیش رو، این فرآیند پایان یابد و دانش‌آموزان تحصیل در مدارس مناطق خود را آغاز کنند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اولیای دانش‌آموزان، شرکای راهبردی آموزش و پرورش هستند و نقش مهمی در موفقیت‌های برنامه‌های آموزشی دارند. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در موفقیت برنامه‌های عملکردی، مشارکت همه‌جانبه اولیا در برنامه‌های آموزش و پرورش است و طرح سنجش سلامت نیز از این قاعده مستثنی نیست و بنابراین آموزش و پرورش آگاه‌سازی والدین در خصوص سنجش سلامت را در دستور کار قرار داده است.