سرپرست فرمانداری شوش برخورد با واحدهای صنفی متخلف را مطالبه جدی مردم این شهرستان دانست و گفت: گشت‌های بازرسان در شوش افزایش یافته و از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

محسن حویزه با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر عرضه کالاهای اساسی افزود: کارگروه تنظیم بازار شهرستان شوش ملزم شده است با رصد مستمر وضعیت بازار و توزیع کالاهای اساسی در شهرستان از کمبود و نوسان قیمت جلوگیری کند.

وی خواستار اطلاع رسانی گرانفروشی از طریق شماره ۱۲۴ شد و ادامه داد: با توجه به اهمیت استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار، رصد قیمت‌ها به منظور حراست از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با متخلفات مقرر شده است که گشت‌های مشترک بازرسان به صورت مستمر در این شهرستان انجام شوند.

فرماندار شهرستان شوش بیان کرد: گرانفروشی، کم فروشی و نداشتن برچسب قیمت از جمله تخلفاتی است که برخورد با آنها علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده‌ای سودجو می‌شود.

وی با بیان اینکه بازاریان و واحدهای صنفی شوش قانون‌مدار و منصف هستند، افزود: واحدهای صنفی متخلف که اقدام به گرانفروشی، کم فروشی و دیگر تخلفات می‌کنند و باعث ایجاد التهاب در بازار می‌شوند منتظر برخورد قانونی باشند چراکه پرونده آنها به اداره تعزیرات حکومتی ارایه می‌شود.

۴۰ تن برنج تنظیم بازار در شوش توزیع می‌شود

حویزه با اشاره به کمبود برخی کالاهای اساسی از جمله برنج و شکر در این شهرستان گفت: ۴۰ تن برنج برای تنظیم بازار و جلوگیری از کمبود این محصول در شوش تامین شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تامین ۴۰ تن برنج، هماهنگی‌های لازم برای تامین شکر مورد نیاز شهرستان انجام شده است که به زودی اعلام و توزیع می‌شوند.

شهرستان شوش ۶ هزار واحد صنفی دارد.