رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۳۰۰ کودک دارای ناهنجاری مادرزاد در شمال خوزستان شناسایی شده است که طی روزهای آینده روند درمان آنها به صورت رایگان آغاز می‌شود.

 
علیرضا خسروپناه  با اشاره به برنامه ریزی برای حضور پزشکان فوق تخصص کودکان موسسه محکم در دزفول بیان کرد: این تیم فوق تخصصی هفدهم اسفندماه امسال برای درمان و ترمیم ناهنجاری‌های مادرزاد کودکان در دزفول مستقر می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه تمام خدمات و عمل‌های جراحی این تیم فوق تخصصی برای کودکان با ناهنجاری‌های حاد مادرزاد با پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به صورت رایگان ارایه می‌شود، به منظور بهره‌گیری از این فرصت کم نظیر فراخوانی برای شناسایی این کودکان در شهرهای شمال خوزستان اعلام شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه اقدام‌های گسترده‌ای برای شناسایی کودکان دارای ناهنجاری مادرزاد طی هفته‌های اخیر انجام شده است، گفت: بیش از ۳۰۰ کودک با ناهنجاری‌های مادرزاد با فراخوان انجام شده و مکاتبه با دانشگاه‌ها و مراکز شهرهای مختلف خوزستان در دزفول و شهرهای شمالی استان توسط مرکز بهداشت دزفول شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده شد.
وی با بیان اینکه این تیم فوق تخصصی هیچ محدودیتی از نظر تعداد عمل جراحی ندارد، افزود: تیم فوق تخصصی موسسه محکم از هفدهم اسفند به مدت چهار روز در دانشگاه علوم پزشکی دزفول مستقر می‌شود.
خسروپناه گسترش عدالت بهداشتی و درمانی را از جمله اولویت‌های این دانشگاه دانست و تاکید کرد: قرارگاه جهادی این دانشگاه با اقدام‌های موثر خود توانسته چتر خدمات بهداشتی و درمانی را در شهرستان گسترش دهد که این اقدام به همکاری پزشکان متخصص و فوق تخصص این دانشگاه رقم خورده است.
 موسسه خیریه محکم از جمله مراکز درمانی فوق تخصصی صاحب نام ملی است که هم اکنون ۵۶ شعبه در سراسر کشور از جمله دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارد و با در اختیار داشتن پزشکان فوق تخصص کودکان، خدمات رایگان به سراسر کشور ارایه می‌کند.
۵۶ بیماری از جمله بیمارهای ارتوپدی، اورولوژی، گوارش، غدد، مغز و اعصاب، چشم، گوش، حلق و بینی و همچنین قلب، عروق و ریه و ناهنجاری‌های مادرزاد شامل شکاف لب و شکاف کام از جمله بیماری‌هایی است که تحت پوشش درمانی رایگان موسسه خیریه محکم است.
اعضای هیات مدیره موسسه خیریه محکم دزفول در نشستی علیرضا مجدی نسب را به عنوان رییس هیات مدیره و سمیه جعفرسته را به عنوان نایب رییس موسسه خیریه محکم شعبه دزفول انتخاب کردند همچنین حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی نیز به عنوان رییس هیات امنای موسسه محکم دزفول تعیین شده است.
 
دانشگاه علوم پزشکی دزفول در میان دانشگاه‌های تیپ سه، رتبه نخست کشور را دارد؛ همچنین این دانشگاه در میان ۶۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور دارای رتبه سوم کشوری در ارایه خدمات به افراد میانسال و رتبه ۹ کشور در ارایه خدمات بهداشتی به سالمندان است.