*💢سیدقادر احمدی معاون توسعه منابع انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب شد*

🔵طی آیینی امروز با حضور مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب و با حکم مدیر عامل شرکت، *سیدقادر احمدی به عنوان معاون توسعه منابع انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب منصوب شد.*
سیدقادر احمدی از سادات احمدی منطقه قوماط و از نوادگان سید جلیل‌القدر *مرحوم سیداحمد تفاخ* است. ایشان قبل از این مسئولیت‌های مختلفی داشته که از جمله: نائب رئیس هیات مدیره شرکت لوله‌سازی مگپا بوده است و سوابقی همچون معاون مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی غرب اهواز و شهرستان شوش را در کارنامه خود دارد.
🔵معاون توسعه منابع انسانی شرکت کشت و صنعت میان آب در حاشیه این آیین و در گفتگو با خبرنگار صدای کرخه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت را مهمترین وظیفه ای دانست که هیات مدیره شرکت میان‌آب بر آن تاکید کرده و ایشان آنرا بعنوان اولویت کاری خود در سال ۱۴۰۱ قرار داده است. در همین راستا ایشان گفت: طرح مطالعاتی و اجرایی طبقه‌بندی مشاغل برای کمک به ایجاد روحیه‌ای جدید و بالنده و استیفای حقوق کارگران زحمتکش میان‌آب، با تشکیل یک تیم مجرب طبق یک برنامه زمان بندی اجرایی و عملیاتی خواهد شد..